Saturday, June 6, 2009

bell beri di bali~

hari ini artikel ini akan mengisahkan tentang bell di bali~

bell di bali sgt menghiburkan ramai org~ menonton beliau di bali sama dengan menonton filem-filem kelakar arahan afdlin shauki~

pelbagai reaksi bell yg kte dapat saksikan pada hari di bali~ beliau menjadi satu simbol untuk menceriakan suasana di bali~ tanpa bell bali xmeriah~ dan tanpa bell juga mungkin statistik pelancong-pelancong di bali akan menurun~

kehadiran kami di satu kedai cenderahati telah membuat ramai org terhibur~ kerana di bali mereka menghasilkan satu ukiran yang sgt unik~sgt unik sehingga dapat mengelirukan bell~ kedai yang kami kunjungi telah menjual satu ukiran kayu berbentuk alat sulit lelaki~ dan bell sangkakan ukiran yang sangat indah itu adalah KUDA LAUT.
mana tak pecah perut kami kerana telatah bell yang menganggap itu adalah kuda laut~ sampai sekarang perkataan kuda laut telah menjadi satu perbualan orang ramai di kolej kelima dan telah memasuki carta perkataan yang kelakar di kolej kelima.

akhir kata, rumah terbakar nampak asapnya, kuda laut terbakar bell je nampak asapnya. sekian saja dari saya Tengku Mohd Azrol bin Tengku Mohd Shah melaporkan dari tepi dewan harmoni untuk bellsalahcakap.blogspot.com.

Jangan biar diri anda diselubungi kuda laut.

3 comments: